2014/04/28


物件探しを続けてきて、僕たちに一つの変化が生まれました。
それは、たくさんの人と出会えるようになったことです。

昨日は洞爺湖町に行ってきました。
札幌市から車で2時間半位の場所です。
目的は人に会いにいくことでした。
とても親切な方で、たくさんのアドバイスをくれました!

お話しした後は、少し洞爺湖町を観光し、大自然に圧倒されてきました。
皆さんにもぜひ行ってもらいたい場所です!

たくさんの人と出会い、多くの場所の魅力を知る。
このことは本当に大事なことです。

皆さんからも、人や場所を紹介していただけたら嬉しいです^^

We can meet a lot of people.

We've been looking for a place where we can open a hostel and changed one thing.
It's that we can meet a lot of people.

We went to Toyako town one of the city in Hokkaido.
It takes 2 hour and half by a car from Sapporo.
Our purpose was to meet a person.
She gave us many advices.

After talking with her, we went sightseeing in Toyako town.
There were beautiful lake and mountain.
I really recommend you go there a whole life.
meeting a lot of people and knowing many places are one of the most important thing on our way.

We'll be glad if you guys introduce us to people you know and places you like in Hokkaido.