2014/05/07


昨日は札幌ゲストハウス樹舎(いつきや)さんに宿泊してきました。

オーナーの伊藤さんから3時間近くゲストハウスに関してのお話を聞かせていただきました!

ありがとうございました。

昨日で、3人合わせて札幌で既に開業しているゲストハウス10件すべてに宿泊しました。

どのゲストハウスのオーナーさん・スタッフさんも、私たちにたくさんのアドバイスをしてくれました。
そして、
最後には「がんばってね!」の言葉をかけてくれました。

ゲストハウスは、まだまだ知名度が低いのが現状です。

私たちが知名度を上げられるのかはわかりません。
ただ、ゲストハウスの魅力を多くの人に感じてもらえるように、私たちも多くの人に愛されるゲストハウスをつくりたいと感じました。

勝負はこれから!
まだまだ前進していきます!

Yesterday, I stayed the "Itsukiya" that is one of the backpacker's hostels in Sapporo.

I could hear the information of the backpacker's hostel from Mr. Ito who is an owner of the "Itsukiya".

Thank you so much, Mr.Ito.

We stayed all the backpacker's hostel in Sapporo.
Every owner and staff of the backpacker's hostel gave us a lot of the advice.
Finally, they said " Go for it!" for us.

The backpacker's hostel have a low profile at present.
We don't know that we can make it known better.

However, we will try to make the much-loved backpacker's hostel in order to tell the attractiveness of it.

We will continue to challenge!