2014/04/27


ゲストハウスの物件探しも3週間が経過しました。

(私生活では、近所のスーパーの食料品が全て北海道産だという衝撃の事実に気がつき、毎日得をした気分です!当たり前の話しですが・・・笑)

さて、本題の物件探し。

徐々に、候補になる物件が揃ってきました。最近では、物件のオーナー様から直接お話をいただくことや、私たちの事業に関してアドバイスをいただく機会も増えてきました

本当に、感謝です!

日々お世話になっているみなさんには、すぐにでも物件決定のご報告をしたいところですが、チームとしてまだ納得しきれてない部分が多いので、今は我慢時です。。。

ゲストハウスの実現まで、あともう少しのところまで来ている気がします。。。

まだまだ、お付き合いいただけると嬉しいです!!!

Three weeks have passed…..

Three weeks have passed since we started our search.
(BTW, I am surprised by the fact that all food products sold in the supermarket are made in Hokkaido. This made me very happy. Though, this really isn't any surprise. )

So as for our quest for the perfect building,
we've found some places suitable. These days, fortunately, building owners come directly to us and also we've been receiving kind advises about our business.

So I would like to say "thank you!"

We want to tell you that we have decided on a building, but we haven't perfectly agreed yet.

But I have a feeling that we are almost there.
We would be grateful if you could stick around.